Re: FAT32@NTFS(WinFS)

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 15:51:59 MET

> [...]
> oformat, a dopiero potem Ghost przystąpił do akcji. Zachowanie
> instalatora Acera jest zapewne opisane w jego skrypcie instalacyjnym.
> - działanie Ghosta wcale nie ogranicza się wyłącznie do wgrywania
> plików, jak to się mylnie przyjmuje, tylko najpierw zakłada on na
> partycji system plików - czyli trywialnie mówiąc, formatuje ją. Nie
> wiem, czy potrafi ją sformatować zgodnie z wymaganiami późniejszej
> konwersji, być może tak właśnie jest w nowszych jego wersjach (od kiedy
> zakupiłem BootIt, pożegnałem się z Ghostem).

Ze względów czysto poznawczych sprawdzę ;-)
Nie wiem. Recovery Acera przedstawia się "Symantec Ghost 2000" więc
jeśli to data to wtedy XP jeszcze nie było.
Wieczorem sprawdzę czy są jakieś skrypty na Recovery CD

> Może najprościej będzie, jeśli teraz sam ponownie narzędziami
> pochodzącymi z W2k utworzysz sobie nową partycję FAT32, następnie
> skonwertujesz ją spod XP do NTFS i sprawdzisz, jaki ma wówczas klaster.

Kolejna instalacja mi się nie uśmiecha gdy system chodzi ;-) Zresztą
teraz mam już recovery po instalacji wszystkiego co używam (bagatela
prawie 7 GB) zrobione Acronisem który bardziej mni przekonuje.

Pozdr.
Wojtek