Re: Aspekt prawny

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 22:30:37 MET

sinc@interia log:
[...]
> Czyli skoro licencjodawca może wyłaczyć odpowiedzialność za
> działanie produktu to czy licencjobiorca tez może taka odpowiedzialność
> wyłaczyć?
[...]

Licencjobiorca może tylko dokładnie (prze)czytać licencje i ją "brać"-kupić
... no i nie może niczego wyłączyć!:-)
IMHO jeżeli istnieje jeszcze ważna gwarancja to (teoretycznie) możnaby
odszkodowania domagać się od resellera, bo zdaje się o to loto! ... ale może
być ciężko, bo szczegółów brak np. czy antywirus, firewall był
zainstalowany, data bazy definicji...itd.
Dziura systemowa jest tylko malutkim argumentem "skarżenia" wobec
nieostrożności lub pomyłki lub zaniechania działań przez słabo oblatanego
użytkownika ... bo tak sobie myślę: Gdyby babcia nie podłączyła PC do sieci
to by nie złapała wirusa...!;-)
Aspekt prawny ciekawy, ale nudny znaczy się przewlekły w ewentualnym
pozytywnym załatwieniu i do tego bez żadnej gwarancji!

--
"Kukuryku....!" - zapiał kogut w kurniku.