Re: zakup win xp

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 19:13:28 MET

Michal Kawecki log:
[...]
> Nie studiowałem zbyt dokładnie tych dokumentów. Może więc Ty nam
> pokażesz, gdzie podano w nich definicje resellera i użytkownika, i czym
> się one różnią od siebie?
[...]

10x za zaszczyt ... no pokazywać różnicę między resellerem, a użytkownikiem
( *końcowym* - było, a się zgubiło! :-).
Zagubione? zapomniane? definicje np.:
" *Reseller* - One who buys goods from a manufacturer and resells them to
customers unchanged.
*End-user license* - A license that gives a user right to use a particular
kind of software and specifies the conditions under which it may be used;
for example, how many copies may be made, whether or not it may be
distributed to other users, whether it can be modified by the user.
*End-user* - The person who will ultimately use a product, distinguished
from all the people involved in creating or promoting it."

Są to powszechnie znane-stosowane definicje i nie zawsze są one wyrażnie
podawane w siakiś dokumentach. Wystarcza użycie samej nazwy-określenia:
reseller, użytkownik końcowy ...!
P.S.
Nie studiowałeś zbyt dokładnie "tych dokumentów"... zatem w tym się chociaż
nie różnimy ;-) ... no i salve ... a i bez urazy Michale!

--
Thermo: -273,16 *C
Szach - mat!