Re: zakup win xp

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 16:29:49 MET

Michal Kawecki log:
[...]
> No dobrze, to idźmy dalej. Dlaczego uważasz, że użytkownik końcowy który
> sam złoży sobie komputer dla własnych celów, nie może być uważany za
> resellera? Czy w EULA są umieszczone jakieś dodatkowe warunki, które to
> wykluczają?

:-) No nieżle, ale lepiej stop czyli "uważaj złotko, bo wpadniesz w błotko"!
Zatem jestem ciekaw dlaczego sugerujesz, że użytkownik końcowy, który sam
złoży sobie komputer *dla* *własnych* *celów* będzie/może być uważany za
resellera?
BTW (tak w skrócie :-) IMO reseller to reseller, a użytkownik końcowy to
użytkownik końcowy!

--
Thermo: -196 *C
Działanie mutagenne: brak