Re: Dziwna historia z folderem - wina XP, czy uszkodzenie HDD??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 12:44:24 MET

Użytkownik <freemanek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dl700d$64c$1@inews.gazeta.pl...

> Czy mogę jakoś odzyskać samemu zawartość tego katalogu, czy został
> on bezpowrotnie stracony??

Katalogu na pewno nie odzyskasz, a co do plików - ktoś kiedyś napisał
mały programik analizujący nagłówki plików i przywracający na ich
podstawie ich prawidłowe rozszerzenia. Poszukaj haseł FileCHK i UnCHK w
Google.

> No i czy są to początkowe objawy
> uszkodzenia dysku??

To można powiedzieć dopiero po diagnostyce tego dysku programem
producenta. Do pobrania za darmo z jego wirtyny.

> Win XP Professional + SP2, sempron 2400+, GA7N400-L, 2 x 256 MB
> DDRAM, 2 x 80 GB WD, ATA, + Podłączany poprzez USB dysk 20 GB WD
> (w oryginalnej obudowie do pzrenoszenia dysków)

Przenośny dysk USB jako miejsce pod backup sprawuje się znakomicie, ale
nigdy nie trzymałbym na nim plików nie mających swej kopii na innym
nośniku.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/