Re: W jakim jezyku certyfikaty microsoftu?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 12:55:07 MET

On Fri, 11 Nov 2005 11:01:14 +0100, Rafałek wrote:

> A certyfikat typu Cisco ? Tez po angielsku ? w takim razie np. kursy
> Microsoftu i Akademii Cisco powinny byc prowadzone po angielsku ? jak to
> jest ? Dzieki i pozdrawiam

Z doświadczenia wiem że lepiej zdawać egzaminy i uczyć się z angielskich
materiałów. Poza tym do niektórych egzaminów (np Veritas, HP-UX) nie ma
materiałów po polsku.
Tłumaczenia niektórych angielskich książek na polski wołają o pomstę do
nieba. A na egzaminie nie ma czasu by zastanawiać się że np (prosty
przykład) Warstwa Łącza Danych to Data Link Layer. W materiałach masz to
samo co na egzaminie i te same terminy są uzywane i tu i tu. Odpada Ci
tłumaczenie w obie strony i oszczędzasz troszkę czasu.
Do nauki do CCNA 3.0 (604-801) polecam książkę wydawnictwa Sybex
Sybex - CCNA Cisco Certified 640-801 Study Guide 5th Edition oraz testy
TestKing/ExamForce/Transcender.
Książka jest niezastąpiona i wszystko jest wytłumaczone w niej doskonale.
Ale nie sugerowałbym się również pytaniami z testów - to są przykładowe
pytania i wcale nie muszą one wystąpić na egzaminie. Sam się z tej książki
uczę i zamierzam niedługo (do miesiąca) potwierdzić swoją wiedzę poprzez
zdanie CCNA. A potem ... potem pewnie CCDA i CCNP Voice :)
Do nauki do egzaminów MS najlepiej korzystać z Microsoft Official
Curriculum i materiałów ze szkoleń. A co do testów to patrz akapit wyżej.

--
Pozdrawiam
Piotrek