Re: W jakim jezyku certyfikaty microsoftu?

Autor: marcs <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 12:01:58 MET

Rafałek napisał(a):

> O , to widze ze miales doczynienia z obydwoma certyfikatami... powiedz mi bo
> mi sie jeszcze nasunelo pytanie.... jest sens np. isc na kurs Cisco 2 lata
> itp. a np. wiem ze cisco tez wydaje materialy ktore pozwalaja na nauke w
> domu... czy raczej uczac sie w domu sa male szanse na zdanie cisco ?
> No i to samo tyczy sie microsoftu (wogle ktory egzamin jest prostrzy , MS
> czy cisco ?) jak uwazasz ? Bo widze ze w kursach no to cisco ma te 4
> semestry a MS to jest rozstrzelony mocno i chyba w krotszym czasie mozna go
> zrobic?

> [...]

Odpowiem tak...

Nie ma prostych egzaminów.
Co do certyfikacji... i tak praktyka jest tu najważniejsza, chyba ,że
chcesz być papierowym "fachowcem".
W moim wypadku wiecej co do egzaminów dały mi kursy i materiały MS niż
CISCO ( tez 2 lata akademii). W wypadku Microsofta troszkę się mylisz...
Sa po prostu ścieżki do certyfikacji i tak np tytuł MCP otrzymujesz juz
po 1 ezgaminie.. a dopiero wtedy zaczyna się zabawa ... z resztą z cisco
jest podobnie CCNA to dopiero wstep do wiekszej zabawy...
Z reszta na tej grupie są ludzie którzy maja o niebo większe
doswiadczenie niż ja.

Pozdrawiam

marcin szczgielski