Re: W jakim jezyku certyfikaty microsoftu?

Autor: marcs <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 11:14:56 MET

Rafałek napisał(a):

> A certyfikat typu Cisco ? Tez po angielsku ? w takim razie np. kursy
> Microsoftu i Akademii Cisco powinny byc prowadzone po angielsku ? jak to
> jest ? Dzieki i pozdrawiam

Przy Cisco CCNA ( przynajmniej 2 lata temu) wszystkie materiały online z
netacad były w języku angielskim, z reszta slajdy na wykładach też były
po ang. Egzaminy "kursowe" też no i sam CCNA oczywiście też po
angielsku ( przynajmniej 640-607 który ja zdawałem). Teraz 640-607
zastapił 640-801 ale dam głowę,że dalej jest wszystko po angielsku.

Przy Microsofcie ( z tego co miałem ) materiały szkoleniowe są po ang. i
o otrzymujesz tzw. Official Curriculum zawierąjący pełne dane z
takiego kursu, ale to wtedy kiedy taki kurs jest sygnowany przez MS.
Chyba ,że coś przez rok się zmieniło.

A tak BTW uczenie się na wersjach angielskich jest dużo, duzo lepsze niż
  na lokalizowanych...

Pozdrawiam

marcin szczygielski