"odmowa dostepu do podanego urzadzenia, ściezki lub pliku"

Autor: Ania <adk3_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 21:32:05 MET

Witam, mam o to problem:

Gdy chce uruchomic jaki kolwiek program (*.exe) pojawia mi sie
komunikat:
"odmowa dostępu do podanego urządzenia, ścieżki lub pliku"

To samo dotyczy programow z autostartu... prez to nic nei moge
uruchomic...
Jedyne co mi przyszlo do glowy w tej chwili to uruchomilam menedzera
zadan (ale nei przez start>>uruchom, bo tak nie dziala) przez okienko
logowania win2k.
Natomiast juz pozniej moge uruchomic kazdy program z menedzera zadan
(nowy proces)

System to Windows 2000 PL. wszystkie poprawki,
antywirus KAV + Kerio
Stalo sie to "raptem" podczas normalnego uzytkownaia komputera
(ogladalam TV)

Prosze o pomoc - bardzo jest mi potrzebny komputer do pracy, a
uruchamianie wszystkiego pzrez menedzera jest uciazliwe, a czasem sie
nie da...

Ania.