Re: Ograniczenia zmiany czasu ...

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 18:20:20 MET

Długi wrote:

> Dzięki serdeczne przyjacielu za pomoc, ale ...
> ponieważ ze mnie jest ciemna masa (żart) to tereaz pół dnia
> poświęcę na analizę twojej pomocy :-)))
> Jabyś mógł trochę jaśniej, to wysyłam krzynkę piwa kurierem.

Na poziomie domeny masz kontentry w ktorych masz stacje robocze i
uzytkwonikow. W konsolu Active Directory USers & COmptuers mozesz na
poziomie takiego OU utworzyc Obiekt zasd grupowych (GPO).
W tym obiekcie mozesz ustawiac rozne rzeczy jak go wyedytujesz - i
miedzy innymi jest tam mozliwosc ustawienia prawa do zmiany czasu
systemowego. A te ustawienia zostana wymuszone na stacjach ktoer beda
znajodwaly sie w tych OU.

Skrzynke piwa mzoesz przyslac :)

--
Tomasz Onyszko