Re: Legalność office'a

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 14:22:09 MET

Koniu wrote:

> Potrzebuję paru informacji, kiedy oprogramowanie MS Office jest
> legalne, a kiedy nie i jak mozna wykryc czy program nie byl legalny
> (np zostal crackowany)
>
> Generalnie potrzebny jest numer licencji, ale czy cos jeszcze?

Legalny jest wtedy kiedy został legalnie kupiony.

Chyba, że chciałeś zapytać: kiedy kontrola z udziałęm BSA uzna go za
legalny? Jest 5 dowodów legalności:
1. faktura zakupu
2. nalepka z certyfikatem legalności
3. oryginalny nośnik CD
4. oryginalna dokumentacja
5. oryginalna licencja (w nowych wersjach jest tylko elektroniczna - w
pliku. Nie wiem jak rozpoznają czy jest "oryginalna")
Jeśli masz 3 z tych elementów to uznają że Office jast legalny