Re: problem z odtwarzaniem plików video

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 12:36:09 MET

Tommy napisał(a):
> Zobaczyłem że w menedżerze urządzeń jest nie zainstalowany kontroler video.
> Może to jest przyczyna, tylko że nie mogę tego jakoś zainstalować

to ja mam trzy propozycje:

1.) co do tego "nie zainstalowanego kontorlera video" - masz na mysli,
ze, na liscie urzadzen w managerze widnieje jakies urzadzenie, ale jest
z wykrzyknikiem, czyli ze zostalo zle zaisntalowane? jesli tak, to moze
masz jakies zle sterowniki lub moze konflikt urzadzen - sprawdz we
wlasciwosciach tego urzadzenia, czy adres we/wy nie pokrywa sie moze z
jakim innym urzadzeniem. mozesz tez sprobowac wylaczyc konfiguracje
automatyczna, jesli sie da, i recznie sprobowac ustalic przerwanie i
zakres wejscia/wyjscia. jesli to nic nie da, to usun to urzadzenie w
managerze urzadzen i zrob punkty 2 i 3.

2.) skoro nie mozesz wylaczyc zintegrowanej grafiki w biosie, to wylacz
ja w samym windowsie -> w managerze urzadzen wejdz we wlasciwosci tej
zintegrowanej karty i zaznacz ze jest wylaczona.

3.) odinstaluj sterowniki do tego geforce'a w dodaj/usun programy (jesli
instalowales oryginalne nvidii), uruchom komputer w trybie awaryjnym i
managerze urzadzen jesli znow pojawil ci sie na liscie urzadzen ten
geforce - usun go (odinstaluj sterownik) i uruchom kopa juz normalnie -
windows pewnie zainstaluje dla nie od nowa wbudowane sterowniki ms -
zobacz czy teraz dzialaja filmy. potem mozesz zainstalowac jeszcze raz
sterowniki nvidii - najlepiej sciagnij najnowsze ze strony.

punkt 3 wykonaj caly czas przy wylaczonej w managerze urzadzen karcie
zintegrowanej

napisz jakie efekty daly wszystkie zabiegii napisz czy masz w biosie
wlaczone czy wylaczone acpi. jesli jest wylaczone, to moze zwiekszac
prawdopodobienstwo konfliktu urzadzen, bo system "mniej elastycznie"
zarzadza wtedy zasobami przydzielajac je urzadzeniom. jesli acpi jest
wylaczone, to wlaczenie go juz po zainstalowaniu systemu moze dac rozne
efekty z niemozliwoscia uruchomienia windowsa wlacznie, chociaz
zazwyczaj konczy sie praktycznie bezbolesnie.

zycze powodzenia
pozdrawiam

--
Artur Grdeń