Re: Uodpornienie procesu na "zabicie"

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 08:29:14 MET

Radosław Sokół wrote:

> Jeżeli programy są uruchomione na koncie tegoż użytkownika,
> to nic nie możesz zrobić by zabronić mu je ubijać.

I tak i nie, zależy z wykorzystaniem jakich funkcji te procesy ubija.
Teoretycznie może zmienić ACL na procesie (programistycznie) i później
próba otwarcia handla do procesu nie powiedzie się. Co prawda jako owner
będzie w stanie prawa sobie przypisać, ale to kolejny poziom trudności.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl