udostepnianie drukarki

Autor: <compbatant>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 01:59:01 MET

witam,
zainstalowalem cups i sambe na linuxie,
drukarka to hp656c, klientami sa stacje z windowsem.
Nie wiedzialem gdzie tego posta wyslac czy na grupe o linuxie czy
windowsie bo nie wiem w czym jest problem.
Drukarke najpierw zainstalowalem na win2k3, normalnie dodaje nowa
drukarke sieciowa, biore automatyczne wykrywaniem, znajduje ja,
wyswietla sie komuniakt ze nie ma sterownikow do tej drukarki, ze chce
pobrac z sewera ale tam ich nie ma i chce zebym wskazal lokalizacje do sterownika,
sciagnalem ze strony hp windowsowe drivery do winxp wskazuje na plik inf ze sterwonkiem
instaluje dziala jest ok, teraz robie to samo na winxp i... wszystko wyglada tak
samo tylko dla podanego pliku inf mowi ze nie zawiera on informacji o sprzecie??
dziwne bo driver od xp dziala w 2k3 a nie dziala w xp.
pozdrawiam,

--
 /\(o_   Mateusz Dworak aka compbatant