Re: problem z odtwarzaniem plików video

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 15:30:19 MET

> Artur patrzyłem w Biosie ale nie wiem gdzie mam wyłaczyc tą zintegrowaną
> grafikę.
> Mam tylko ustawione piorytety:
> 1.AGP
> 2.PCI
> 3.On Board

Nie priorytet ale mozliwosc wylaczenia wlaczenia karty zintegrowanej - moze
upgrade BIOS?

> To chyba nie jest problem z kodekami, bo zainstalowałem tuner tv z dobrymi
> kodekami i kata TV też nie działa.

Nie jest to problem kodekow ale podzialu na primary surface i inne - windows
potrafi wyswietlic nakladke tylko na primary surface - jesli masz dwie
karty - musisz na tej aktywnej miec wyraznie okreslane ze jest primary
surface, tylko na niej windows potrafi otowrzyc overlay.

> Może spróbuje jeszcze z tym GF.

Mam prosbe, sciagnij media player classic, poloz ostatnie directx z
pazdziernika, ustaw w MPC w options w czesci output: VMR9 renderless
zaznaczajac kolejne opcje z ustawieniami dla VMR (3 opcje)