Re: szibkije pitanje win2003 i 10 giga znikniete z partycji

Autor: edek sieciownik <sieciownik_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 11:28:13 MET

Paweł Filipiak <pfilipiak@poczta.fm> napisał(a):

> [...]
>
> to zliczy tylko te pliki do których ma dostęp. Katalog "system volume
> information" na przykład domyslnie dostępny jest tylko dla nt\system.
Siedzą
> w nim dane do "system restore" - może być tego całkiem sporo.
>
> Informacje podawane we właściwościach dysku czytane są z MFT, bez wdawania
> się w szczegóły plików, dlatego obejmują ogólnie przestrzeń wolną/zajętą.

Zgadza sie. Udzielilem sobie uprawnien i zajrzalem do srodka. po podliczeniu
wszystkiego wyszlo ze tam siedzi brakujacy disk space.

Zmiana pytania:)
Co stamtad mozna wyrzucic i jesli tak to jak to zrobic zeby bylo elegancko?
Narazie mnie nie przyciska brak powierzchni dyskowej ale system nie moze byc
ot tak sobie "odnawiany" wiec za jakis czas trzeba bedzie odzyskac conieco.

Dodam ze system jest co tydzien backupowany (ntbackup po wszystkich dyskach+
system state ale bez asr-a).
Czy po restore ten katalog bedzie tez przywrocony?

--
Lukasz Sczygiel