Re: Problem ze skojarzeniem plików *.lnk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 23:33:48 MET

Użytkownik "WoDzU" <wodzub16@wywalto.epf.pl> napisał w wiadomości
news:136ixm4tyd7ak$.lbd3kiqqjuwk$.dlg@40tude.net...

> Być może zbyt jednoznacznie się wyraziłem - nie tylko z pulpitu -
> wszystkie pliki *.lnk otwierają się w winampie, problem w
> przywróceniu poprzedniego ustawienia, ponieważ plików *.lnk w
> ustawieniu skojarzeń nie obsługuje *żaden* program (?)

Wyszukanie w rejestrze wpisów zawierających odwołanie do pliku
wimamp.exe nie było chyba zbytnim problemem? Któryś z nich był pewnie
umieszczony w gałęzi związanej z uruchamianiem plików wykonywalnych.
Większość takich miejsc miałeś podaną w pliku exefix.reg, pozostawały
by jeszcze wpisy w profilu użytkownika (gałąź HKCU). A'propos - ten
problem pojawiał się na wszystkich kontach w systemie, czy tylko na
jednym?

> Trochę musztarda po obiedzie... brat właśnie formatuje dysk c: ,
> ale mnie mimo to dalej gnębi ten problem i chciałbym poznać jego
> rozwiązanie. Po prostu zastanawia mnie fakt, iż w tak banalny
> sposób da się pochrzanić dobry system operacyjny (a za taki uważam
> w2k)...

Szkoda, że po zaimportowaniu wskazanego wcześniej pliku .reg, nie
sprawdziłeś, czy wszystkie wpisy faktycznie zostały przywrócone. Tutaj
bym szukał rozwiązania.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/