Re: Problem - obraz się trzęsie

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 21:39:27 MET

Psi Pauer / SchizoFil napisał(a):

> mam problem: Niedawno przeniosłem się w robocie do "nowego" pomieszczenia,
> na monitorze Sony GDM-F520 obraz się trzęsie - raz bardziej raz mniej,
> albo "pływa".
> Czasami od tej trzęsiawki po 2 godz. oczy mi wysiadają...
>
> Już próbowałem zmieniać rozdzielczość, odświeżanie,
> przepinać kabel do innego gniazdka, przez UPSa i bez UPSa, no i nic.
> Karta Matrox Millenium G550 - sterowniki zaktualizowane.

Rozumiem, że w starym pomieszczeniu ten sam monitor działał normalnie?
Ot, coś ci sieje polem elektromagnetycznym po cewce odchylającej. Ja tak
miewam czasem, jak położe komórkę koło monitora, i ktoś mi sms'a wyśle ;-)

--
Pozdrawiam, Krzysztof Wolski
"Człowiek jest przede wszystkim bydlakiem, a dopiero potem nasmarowany