Key- mouse- macro- recorder

Autor: <stanley_pWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 10:16:53 MET

Witam

Googlam, googlam i jakos wygooglać nie mogę. Poszukuję softu, który w sposób w
miare prosty i miły zarejestruje mi (i powtórzy...) w Windzie sekwencje
wysylanych klawiszy, tudzież ruchow myszy.
Niby jest takowych aplikacji sporo, ale potrzebna mi jest:
1. Darmowa
2. Nie wymagajaca instalacji (nie mam odpowienich uprawnień w systemie)
3. Nie dobierajaca się do rejestru ( z przyczyn jak w p.2)
4. Miło by było, gdyby rejestrowała do jakiegoś wlasnego skryptu, ktory
mozna by było nastepnie wyedytować (np. poprawić interwaly czasowe
pomiedzy nacisnieciami klawiszy, itp.)

Polecany wielokrotnie na grupach Macromaker odpada, próbowalem - patrz
p.2 i p.3.

W trakcie poszukiwań natrafiłem na ciekawe IMO narzędzie: AutoIt
http://www.autoitscript.com/
Jednak z pobieżnego przejrzenia opisu i helpa wnioskuję, że jest to
interpreter "basicopodobnego" języka skryptowego (pakiet zawiera nawet
kompilator do .exe ...), coś a'la Windows Scripting Host (nawiasem tym ostatnim
automatyzuję sobie pewne zadania, m.in. właśnie wysyłajac do aplikacji stosowne
sekwencje klawiszy). Wolałbym jednak coś prostszego w "obsłudze" niż żmudne
tworzenie skryptu, graficznego. Np. wciskam Record - nagrywam sekwencje
klawiszy, Play - odtwarzam, itp. Może są jakieś gotowe okienkowe nakładki na
AutoIt?

Pozdrawiam -

Stanley