Server plików problem- Win 2003. Znika i za chwilę się podnosi.

Autor: DS <sieszpakWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 07:39:45 MET

Witam,
nie wiem co się dzieje. Na kontrolerze domeny pod 2003 uruchomiony tez jest
serwer plików. Wszyscy Userzy domeny w profilu swojego konta maja ścieżkę do
zasobu nazwanego dyskiem Z:\. Leżą tam głównie pliki Worda, które są
odczytywane, czasem poprawiane itd. W ostatnich tygodniach, co raz częściej
zdarza się, że owe Z:\ jest niedostępne. Po czym, po chwili trwającej 1-2min
jest już OK. Inne serwisy na owym serwerze w tym czasie działają takie np. jak
serwer wydruku- podczas zwisu Z:\ można wydrukować (drukarka tez podpięta jest
do tego kontrolera) więc problemy ze swichami wykluczam. Dodam ze w tej sieci
są dwa kontrolery domen, dwie firmy i wspólny internet (przez router wpięty do
swicha). Różne DNSy na serwerach, nie pamietam ale chyba DHCP wyłączone na
kontrolerach i routerze- adresy nadane z palca.
Jeszcze nie wiem co zrobię, na pierwszy ogień usunę i dodam role serwera plików
po wcześniejszej archiwizacji danych w zasobie Z:\. Na co powinienem zwrócić
jeszcze uwagę? Nie chciałbym stracić na szukanie i poprawianie kilku godzin

Pozdrawiam