Re: Dublowane woluminy lub macierze dyskowe

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 15:11:13 MET

Michal Kawecki dnia 2005-11-05 13:33:

> Przecież to oznacza naruszenie warunków licencji na system. Poza tym

i owszem tyle że nie chodzi o to ale o fakt że się da :)

> jaką masz pewność, że przy najbliższej aktualizacji tych plików z WU,
> nie rozsypie się ten RAID i dane na nim?

żadnej, lecz jak wyżej wspomniałem chodzi o fakt że się da
i że to działa a imho M$ sztucznie zablokował raida w zwykłym windowsie
tylko dlatego żeby zmuszać ludzi do kupowania droższej wersji
jeśli komuś zależy na wyższym bezpieczeństwie a to jest
juz w sprzeczności z zapewnieniami giganta o chęci zwiększania
poziomu bezpieczeństwa bo skoro kod obsługujący raida
i tak jest w systemie to dlaczego celowo go wyłączają?
ano imho z chęci jeszcze większych zysków :)

ot tak sobie podywagowałem ;)

--