Re: Identyfikacja usera w domenie

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 15:05:45 MET

Sawa wrote:

> Teraz poszło, przy kolejnym pokazuje że wszytko zostało wycięta a CRM dalej
> widzi tego usera jako user Administrator a nie tomek i mam wielki problem
> gdzie cos sie przestawiło? Haseł do otoczenia sieciowego nie wołał ponownie
> (tomek ma Uprawnienia Administratora Domeny) CRM buja na IISe. Jak zmusić
> winde aby spytała o hasło i usera przy włażeniu do otoczenia sieciowego w
> domenie??????

Moment - a sesje przeglądarki do tego CRM zamknales? A nie zapamietales
gdzies hasla na jakims formularzu? A probowales opcji wyloguj z CRM

hAsla do otoczenia sieciwoego nie zawola tak dlugo jak user jest
uprawniony do dodstepu. Jak chcesz zalogowac sie z innymi
poswiadcznieami niz aktualnie zalogoany uzytkownik to uzywasz net use
\\server\ipc$ /user:<user>

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl