Re: Kolejny raz problem z instalacją Win XP na HD SATA II...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 12:37:15 MET

Użytkownik "Artek W." <luke@abdo.com.pl> napisał w wiadomości
news:dkcp9j$2oon$1@news2.ipartners.pl...
> Sławek Owoc napisał(a):
[...]
> niekoniecznie.
> NF miał jakies problemy z sata-2, jak dobrze pamiętam. zdaje się
> nie wszystkie NF4 supportowały satę drugą.
>
> http://tinyurl.com/apoz4

Rozśmieszył mnie tekst z tego wątku "The disk also shows very poor
results in hdtach!!". Ciekawe, czego ten gość się spodziewał? Przecież
dyski SATA II nie różnią się praktycznie niczym w wydajności od SATA
I, a tylko w bardzo niewielkim stopniu bywają szybsze od dysków
PATA... szczegóły -
http://www.xtremeresources.com/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=84&page=4 .

--
M.   [MS-MVP]