kontroler IDE & alcohol

Autor: Stoout <stoout_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 08:30:40 MET

standartowo coś sie musiało zepsuć.
w XP zainstalowałem alcohola zeby zamontować
wirtualny napęd oparty na pliku .bin.
wszystko ładnie i pieknie, wykrył dodatkowy kontroler,
w którym coś było nie tak, i teraz wykrywa go przy kazdym
uruchomienu kompa i szuka do niego sterowników.
podsuwam mu plik ansi.sys, ale po kazdym resecie mam
powtórke z rozrywki. alkohola juz wywaliłem, a w menadzerze
urządzeń wciąz znajduje ten kontroler. tymczaswo go poprostu
wyłączyłem, ale to rozwiązanie mnie nie satysfakcjonuje.

co radzicie?