Re: wyłączanie xp

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sat 29 Oct 2005 - 22:27:16 MET DST

Michal Biek wrote:
> Wojtek log:
> Hi!
> Takiego "okienka" z linii poleceń bezpośrednio nie wywołasz, bo jest ono
> we Visual...(czyli kilka wierszy poleceń:-)
> Może pomoże: shutdown /?
> GL & BE

Hmm, nie bardzo. Próbowałem i systemowego shutdown i czegoś zewn. np
killwin.
Zasadniczo chciałem by zapytał czy aby na pewno wiem co robię ;)
Systemowy nie pyta, killwin też nie :(
To "oryginalne" okienko było jak znalazł ale nijak wiem jak wyciągnąć
skrót do niego (pomysłem było wywałanie z linii)
Programistą nie jestem więc nawet kilka linijek to ciut za dużo :(

Wojtek