jak ustawic odpowiednie uprawnienia ?

Autor: pusz <pusz73_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Oct 2005 - 22:26:38 MET DST

Witam was

Mam kolege ktoremu syn regularnie co kilka miesiecy doprowadza system
(windowsxp professional) Do stanu w ktorym mozna wlasciwie tylko
przeinstalowac na nowo system. Kolega kompletnie nie zna sie na "tych"
sprawach wiec przywozi komputer do mnie ( tak jak ja bym sie znal ;) )
Czesto jestem zmuszny do reinstalacji systemu bo nikt nie pamieta hasla
administratora ktore niedawno zmienili :)i nie mozna skorzystac z opcji
naprawczych systemu. I tak sobie pomyslalem ze moze jest sposob na
takich ciekawskich nastolatkow ?. Podpowiedzcie mi jakie konta o jakich
uprawnieniach utworzyc tak by chlopak mogl sobie bez problemow
instalowac gry programy oraz korzystac z pelnych mozliwosci sprzetu ale
jednoczesnie zeby zbyt gleboko nie mieszal w systemie ? Jest to w ogole
mozliwe ?