Re: wylogowywanie w winxp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 21:51:10 MET DST

Użytkownik " Tomasz " <tomusiolekWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:04bd.0000084d.435e79d7@newsgate.onet.pl...

> Witam.
>
> Właśnie byłem u znajomego, który ma MS Win XP Home. Ma neostrade i
> brak aktualizacji. Uruchomiłem tam program antywirusowy, który
> usunął kilkadziesiąt zainfekowanych plików. Niestety po tej
> operacji po ponownym uruchomieniu systemu następuje automatyczne
> wylogowanie każdego użytkownika po ok 1s działania. To samo dzieje
> się w trybie awaryjnym. Trochę nie chce mi się tego reinstalować.
> Miał ktoś podobny przypadek ? Szukałem w archiwum, ale były tam
> podobne sytuacje, tylko po np. ręcznej edycji rejestru.

A masz dostęp do rejestru tego systemu (np. spod innego systemu XP)?
Może program antywirusowy wyczyścił wpis Userinit w kluczu
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon, powinno
tam być odwołanie do userinit.exe. Możliwe też, że trzeba
wgrać/podmienić uszkodzony plik userinit.exe. Ewentualnie podmień cały
rejestr na starszą kopię. Jeśli zaś komunikat przy wylogowywaniu mówi
coś o pliku wymiany, to pewnie zmieniła się literka partycji
systemowej. To też się da odkręcić w rejestrze systemu. Ostatecznie
można też przeinstalować system w trybie naprawy.

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną
instalację) systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.   [MS-MVP]