SBS 2003 pada Active Directory ? reinstalacja ? HELP

Autor: Olo <ol_at_na.pl-nospam>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 10:01:12 MET DST

mam nowy serwerek, ktory dzialal sobie jakis miesiac bez problemow
teraz nagle cos wali sie totalnie ;\ tak jakby Active Directory przestawal
dzialac
moge sie zalogowac ale nic nie mozna konfigurowac bo sa bledy AD
Po restarcie wszysko wraca do normy i nie ma zadnych bledow ... ale po kilku
dniach sytuacja sie powtarza ;\

bledy w logu sa typu:

Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: MSExchangeAL