Re: Partycje Linux pod Windowsem XP

Autor: artiun <artiun_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 15:22:04 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Możesz jakieś szczegóły? Na sprawnym sprzęcie nigdy jeszcze
> nie straciłem danych z NTFSa.

Z tego co zacytowałeś wnioskuję, że chodzi o sieć. Oba systemy XP i W2K są
włączone (działa system na jednym i drugim). Tu pisałem o 1 kompie i
formacie NTFS jaki ma w2k i wxp (no chyba, że uważasz że to ten sam format).
A chyba o to chodziło pytającemu. Jeden komp i 2 systemy (tu akurat NTFS
ext2-3). Sprawdź. Posadź bazkę na jednym i kożystaj z 2 go.

--
Artur