Re: Tunelowanie - jaki program?

Autor: SHOC <shoc_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Oct 2005 - 16:37:14 MET DST

news:2005102314221100@grush.one.pl...
> Włącz MIME w czytniku, bo wysyłasz śmieci zamiast polskich
> znaków. Tutaj masz instrukcję:
> http://www.grush.one.pl/mime/

Dziekuje za przypomnienie i przepraszam - dopiero co przeinstalowałem system
i o niektórych sprawach się zapomniało.
PS Na jaki czytnik najlepiej zmienić to moje badziewie? Nie chcę mi sie
szukać ;P

> Co Ci to da? Neostrada może ma fajny download, ale upload
> tragiczny, więc więcej niż 15-20 KiB/s nie wyciśniesz z takiego
> tunelowania, i to zapychając całkiem Neo.

Co da? - troche prtzyspieszenie prędkości a oprócz tego nowe doświadczenia
:D Wiedze która może mi sie przyda w przyszłości - dlatego bardzo bym prosił
o jakiś opis tego z jakiego programu bym musiał skorzystać i w jaki sposób
go skonfigurować :-) Bardzo bym był za to dzwięczny :-)

> Najlepiej daj sobie spokój z P2P :)

Czasami sie przydaje ;)

Pozdrawiam Szymon