Re: Windows NT 4.0 parę pytań

Autor: RIP <crystal666_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 18:10:29 MET DST

> Postfix to ostani, scalony zbior lat - taki maly SP, ogolnie po postfixie
> raczej nie ma lat krytycznych - support do produktu sie schladza a w koncu
> zamraza...
jakoś nie mogę go znaleźć w microsofcie może wiesz gdzie go szukać??

ściągnęłem z microsoftu 3 pliki, (nie mam jeszcze windowsaNT licytuje go na
allegro)

1. SP6I386.exe -37,1 mb
2. sp6patch_i386.exe - 287kb
3. SP6SYMI.exe - 53,1 mb

może wiesz który najpierw instalować

> Ano jak mowie nie mialem okazji sprawdzic dzialania stosow USB - moze
> pojdzie. Znajomy tez nabyl WinNT4 by legalnie prowadzic malutka firme.
> W tym sterowniku Della sa obslugiwane podstawowe klasy urzadzen wiec jest
> szansa ze pendrive tez... - zawsze mozna po pracy zamknac NT4 i odpalic
> chocby i z CD jakas dystrybucje Linuxa by pozgrywac dane... NTFS jest
> obslugiwany, nie trzeba nic instalowac i ladnie mozna pozgrywac....

no mam w firmie win95 i mam mandrake 9,2 tylko w trybie tekstowym i tak
robie tylko męczący jest restart kompa.

ale generalnie popróbuje i jak sie nie uda z łatami to wrzucę na inną
partycję mandrake bez grafiki. Mojego pena bez problemu wykrywa, wystarczy
włożyć

pzdr:)