Re: gpedit.msc

Autor: Hattori Hanzo <hattoriWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 11:54:45 MET DST

> w domenie po prostu przez loopback processing albo przez umieszczenie
> ludzi w różnych kontenerach z różnymi GPO
akurat nie chodzi o robienie tego w domenie,
powyzszy link po czesci rozwiazuje problem, ale jesli
przy kazdej zmianie trzeba robic tyle operacji, to mija sie to z celem.

Spytam inaczej, czy mozna zwyklemu uzytkownikowi wlaczyc mozliwosc
udostepniania katalogow i plikow? bo domyslnie ma to zaszarzone,
natomist zaawansowany uzytkownik ma juz taka mozliwosc.
hh