Re: Drukarka sieciowa i dwa windowsy

Autor: PawełK <flagoon.strata.tata_at_o2.duperele.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 07:57:18 MET DST

K2K napisał(a):

> Nie jest to problem wersji jezykowych
>
> Rozwiazanie problemu
> Start -> uruchom
> secpol.msc

Dzięki wielkie. Jest jednak problem. Windows angielski nie ma tego
programu. Po wpisaniu secpol.msc pisze, że nie może znaleść pliku itp.
Sprawdziłem dokładnie Windowsa na tamtym komputerze. Jednak nie jest
professional ale home edition. Może dlatego nei ma tego polecenia. Czy w
jakiś inny sposób można rozwiązać ten problem?
z góry dzięki
Pozdrawiam
Paweł