gg a xp

Autor: Oskar <oskar_29384_at_2com.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 18:07:47 MET DST

Witam,

Nie jestem do konca pewien czy pisza na dobra grupe ale wydaje mi sie ze to
problem z systemem a mianowicie

uzywam gg przez mirande - a mam nowy komputer z Windows XP Home SP2 - i na
nim to nie dziala - dzialaja protokoly od innych komunikatorow a od gg nie
chca - na poprzednim komputrze wszystko bylo ok - teraz moge jedynie
dostawac wiadomosci ale wychodzace utykaja... Myslalem ze to kwestia
mirandy wiec zainstalowalem zwykle gg i jest to samo...
Wylaczylem zapore w XP ale niczego to nie zmienilo...

Czy ktos moze wie w czym jest problem, moze ktos mial cos podobnego?
Moze jakies wskazowki itp?

--
pozdrawiam,
Oskar