Zdalny pulpit ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 11:27:38 MET DST

Cześć.
Wiam, że problem jest wałkowany na bieżąco z dość dużą częstotliwością, ale ...
Zrobiłem połączenie z komputerem w firmie, w taki sposób :
uruchomiłem połączenia przychodzące (WinXp Prof SP2),
żeby to działało trzeba było w Nortonie Antywirusie wyłączyć ochronę przed robakami internetowymi,
na routerze przekierowałem port 1723 na IP tego kompa, i wszystko sobie fajnie działało,
zestawiało się połączenie VPN i uruchamiał się RDP.
I nagle bez żadnej przyczyny (tak mi się przynajmniej wydaje) z dnia na dzień przestało to działać.
Połączenie się nadal zestawia, ale przy wywołaniu RDP dość długo wisi,a potem wywala błąd:

"Połączenie z komputerem zdalnym zostało przerwane. Przyczyną może być błąd sieciowy."

W sieci lokalnej RDP do tego kompa działa bez problemu, a z zewnątrz poprzez ten VPN już nie.
Sprawdzałem z różnych lokalizacji i bez znaczenia jest czy jest to szybsza czy wolniejsza neostrada,
czy DSL 2000.
:-)))
Brak mi już pomysłów.
Nie wiem już gdzie szukać błędu więc proszę życzliwych o pomoc.

--
Długi