Re: Remote Desktop bez blokady hosta

Autor: Pszemus <pszemus_usun_to__at_o2.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 09:09:40 MET DST

ahpuch wrote:

> jesli Cie dobrze zrozumialem chcesz ogladac pulpit, na ktorym ktos
> aktualnie pracuje? tightvnc sie do tego nadaje

a czy przypadkiem TightVNC nie blokuje pulpitu tak ze user moze tylko
obserwowac co ja robie, bo wsystkie okna ktore otwieram otwieraja sie u
niego a i myszka mu lata na ekranie gdy ja ja poruszam (moim zdaniem to
uniemozliwa prace tej osoby na swoim kompie). Instalowalem juz TightVNC
ale moze przeoczylem jakies ustawienie bo dzialy sie rzeczy opisane
powyzej....

--
Pszemus
-==[ GG: 1620292 ]==-