Re: Problem z udostepnianiem

Autor: Remek <cos_at_tam.cos>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 17:26:30 MET DST

news:dilsb8$bku$1@polsl.gliwice.pl...

> W Windows 2000 nie ma tego o ile pamiętam -- udostępnianie
> pojawiło się chyba w Windows 98SE/Me/XP dopiero.

zaraz zaraz czyli co win 2000 profesional jest starszy niz np Xp ??
Jesli tak to pomoze instalacja nowego systemu ?? da sie na niego nalozyc
inny system ?
 Mam naprawde juz dosc gdyz siedze w firmie i sie glowie juz dosc dlugo :(

--
               Remek   www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.