Re: zdalna zmiana hasła windows 2003

Autor: Kudlacz <urus_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 23:28:30 MET DST

Dzieki,
To rozwiazanie jak najbardziej mi pasuje, problem tylko ze wykonalem
czynnosci zgodnie z opisem, ale hasła sie nie zmieniają - ciagle otrzymuje
komunikat: Hasło jest za krótkie albo nie spełniono ograniczeń unikatowości
hasła.

Sprawdzilem reguły i hasło jest z nimi zgodne.
Czy ktos wie co jest grane bo ja juz glupieje

Użytkownik "Ziemek Borowski" <ziembor.news@ZiemBor.Waw.PL> napisał w
wiadomości news:slrndkmbki.vdk.ziembor.news@tau.ceti.pl...