Re: Windows 2k na Pentium MMX z 256 MB RAMu

Autor: pioruns <piorunsSPAM_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Mon 10 Oct 2005 - 19:46:45 MET DST

Popołudniem 2005-10-09 (niedziela) ktos napisał:

> Nie mam doswiadczen z w2k i P200, ale nawet na szybszych procesorach ten
> system jak dla mnie strasznie wolno sie laduje.

Wcale nie mam takiego extra-szybkiego procesora, a w2k ładuje mi się
25 sekund (od momentu wybrania systemu w ntldr); komp 512 MB RAM, proc
Sempron 2GHz.

> O ile nie przeszkadza Ci brak wspolpracy z USB (na płycie ten komputer
> pewnie i tak nie ma, ale mozna dodac zewn. karte) to ja bym zainstalowal NT.
> Sam Office 97 dziala normalnie.

Zgadzam się z Barmanem, skoro pan "P" ma licencję na W2k, to chyba nie warto
dokupować/dowgradować na NT

> Dodatkowa uwaga. Od ladnych paru m-cy na rynku jest sporo uzywanych
> komputerow z Niemiec. Compaqi/HP w dobrym stanie klasy PIIII 700-1000/HDD 10
> GB/128 MB RAM kosztuja 400-500 brutto. Za 30 zł dokladasz kolejne 64 MB RAM
> i nawet XP ladnie idzie.

Taak, ostatnio złapałem za grosze takiego kompa, miał na dysku
niemiecki Win98 z niemieckimi wirusami i trojanami :)

--
pozdrawiam, pioruns
gg: 0x875C43 jid: pioruns(at)chrome.pl