Pytanie o reinstalkę Win XP Pro

Autor: Marcin <martinsson_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 12:22:07 MET DST

Witam,
Dokupiłem do swojego laptopa (Compaq Evo N1015v) dwie kości RAMu (obie
Kingston 512 MB). Niestey, gdy obydwie kości są w slotach system (Win XP
Pro) nie podnosi się, tzn. wywala sięblue screen. Gdy tylko jedna kość,
obojętnie jaka (bo sprawdzałem ze starą 256 MB), jest w którymkolwiek ze
slotów wszystko jest OK. Doradzono mi, żeby postawić system raz jeszcze. I
stąd moje pytanie. Czy mam włożyć obie kości przed rozpoczęciem reinstalacji
czy mogę to zrobić po jej zakończeniu? Druga sprawa to jak uruchomić płytę z
instalkąkiedy system nie podnosi? Przypuszczam, że trzeba ustawić w BIOSie
żeby bootował się z CD, czy tak?
Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi i rady.
Pozdro
Marcin