Re: Service Pack2 dla XP

Autor: adam <retywWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Oct 2005 - 18:31:06 MET DST

> Boze... stalo sie... wyroslo nowe pokolenie administratorow...
>
> LOL,
> Vituniu.

W zasadzie szkoda pradu zeby ci opdpowiadac, ale taki mam kaprys. Lepiej
napisalbys konkretnie na zadany problem, a nie sie modlil, bo to bluzmierstwo.
Uprzedzajac twoje zamysly informuje cie i innych, ze na prawde moge robic z moja
maszyna co mi sie zywnie podoba. Dziw bierze natomiast, ze nikt konkretnie, i to
zajmujacy sie ponoc profesjonalnie informatyka, nie potrafi odpowiedzic czy sa
jakies inne korzysci z SP2 procz zabezpieczania maszyny. Biorac jednak pod uwage
wasze opinie i moje doswiadczenie z SP2, wywalam go z zbity ryj.