Win2000 z drukarką a klient z NT4.0

Autor: Cris <cris_at_os.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 19:48:50 MET DST

Witam,

mam serwer na którym jest win2000, na nim jest drukarka HP610c jako klient
jest NT4.0. Problem jest taki ze niemoge tak zainstalowac drukarki aby było
można drukwać z NT4.0. W udostepnianiu drukarek jest taka opcja jak
dodatkowe doistalowanie sterowników do NT4.0, jeśli chcę to wykonać wówczas
system woła płytę z win2000serwer z driverami do drukarek dla NT4.0. A dodam
że wszystko było istalowane z win2000.

Spotkał się ktoś z takim problemem? Jesli tak to jak to zrobić? A może ma
ktoś win200serwer, to byłby tak dobry i zgrał mi katalog : "printers\nt4.0\
...." coś takiego. Tam powinny byc jakieś pliki *.inf. Prosiłbym o zgranie i
przesłanie mi na e-mail.

pozdr.
Cris