Re: pytanie laika-który program antywirusowy lepszy?

Autor: Mariusz <mariusz28lat_at_op.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 23:03:52 MET DST

> który z programów do użytku domowego jest lepszy: Kasperski cz może MKS
> Vir, a może Norton Internet Security?
> Dziękuję za wszelkie rady i sugestie.

Cześć,

Do użytku domowego spokojnie starczy Avast. (wersja darmowe)
Używam od 2 lat i spokój. Jeżeli chodzi o MKS-a to od dwóch lat mam
w firmie i chodzi obciążenie systemu nie jest duże od tego roku ma jeszcze
wbudowanego firewalla
i wraz z zaporą SP2 spokojnie można sobie pracować i przeglądać strony WWW
o różnej tematyce bez obaw że wpadnie nam jakiś robal.
Norton-a testowałem w domu przez 2 miesiące i miałem dość bardzo spowalnia
system.
Dodatkowo instalujesz Spy&Bot-a włączasz ochronę i masz spokój.

Pozdrawiam
Mariusz

Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
http://www.szybykoberski.pl
Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaż, atrakcyjne ceny,
wysyłka szyb firma kurierska. - zapraszamy!