Re: oglądanie filmu i jednoczesna praca w XP Home

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 03 Oct 2005 - 16:44:36 MET DST

On Mon, 3 Oct 2005 12:37:53 +0000 (UTC), arras1@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:

> witam
> XP Home, Sp2 i jeśli to ma znaczenie to notebook fujitsu-siemens amilo 7440.
> czy można w XP Home (bo pewnie zależy to od systemu) ustawić tak tryb
> wyświetlania, żeby na telewizorze podłączonym do kompa przez kabel oglądać
> na przykład film z dvd z kompa, a na ekranie kompa na przykład surfować
> w internecie, pracować itp.?
> próbowałem znaleźć taką opcję, ale mi się nie udało. czy jest taka możliwość
> w XP Home?
> pozdr
> AA

Ja np rozwiązuję to tak :
ustawiam sobie tak właściwości pulpitu by mieć go rozciągniętego na 2
odbiorniki - jednym jest TV a drugim LCD laptopa.
Puszczam film w okienku (np VPlayera) na "desktopie TV" (odpowiednio
powiększając okienko i wyłączając panel kontrolny) a na "desktopie LCD"
pracuję.
I oglądający film są zadowoleni i ja jestem happy :)

--
Pozdrawiam
Piotrek