Re: WinXP po reinstalacji (czysty) sie wiesza - gdzie szukac winy

Autor: RafalZ <ra_v_at_interia.bezspamu.pl>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 13:08:11 MET DST

> Tak, a konkretnie jej sterowniki. W tym wypadku w Dzienniku Zdarzeń
> powinny istnieć powtarzające się wpisy z konkretnym kodem błędu. Jeśli
> system wiesza się z natychmiastowym restartem, to wyłącz autorestart
> (Mój komputer ==> właściwości) i podaj kod błędu i nazwę sterownika
> który go wywołał z niebieskiego "ekranu śmierci".
>
> BTW a co jeszcze ze sprzętu zmieniałeś w tym systemie? Bo z pierwszego
> postu wynikało, że poza dyskiem - nic.

Wiec tak. Nie ma mowy o BSOD bo (reset mam wylaczony) nie ma tego ekranu
-> po prostu system "zamiera" zero reakcji, ani klawiatura, ani mysz.
Wczoraj tak stal przez 3h (zostawilem go przed wyjsciem na miasto).

W dzienniku zdarzen nie ma wpisow o bledzie, sa tylko wpisy informacyjne
o uruchomieniu konkretnej uslugi badz tez nie.

Ze sprzetu nie zmienilem nic. Po prostu mam 2x hdd. Maly i stary i duzy
i nowszy. Na duzym byl linux, ale poszedl format i chcialem tam postawic
windowsa, bo strasznie spowalniala go praca na dysku z roku 1998 (na
ktorym jednak NIGDY sie nie zawiesil). Na starym hdd byl winXP bez
zadnego SP. Na nowym instalowalem SP2, SP1 oraz win2k SP4. Wszystkie
trzy sie wieszaja.

pozdr.
ra_v