problemy z dźwiękiem

Autor: masur <masurWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Oct 2005 - 15:05:51 MET DST

Witam,

mam Win XP Pro SP2 i taki problem z dzwiekiem:

Karta dzwiekowa zintegrowana z plyta, podczas instalacji systemu wskazuje
sterowniki na cd doloczonym do pl.gl. i sie instaluje. w menedzerze urzadzen
sterowniki dzwieku i urzadzen audio figuruja jako poprawnie zainstalowane, ale
juz w panelu sterowania w zakladce dzwieki i urzadzenia audio, w glosnosc,
audio, glos nie mam mozliwosci wyboru zadnego z urzadzen - wszystkie pola sa
szare i nieaktywne, ale w urzadzenia jest pelna lista urzadzen audio i nie widac
problemow. w zwiazku z tym nie dziala mi dzwiek. jedynie w winampie, moge
recznie ustawic w opcjach "output" -> configure, swoje urzadzenie dzwiekowe
(zmienic z domyslny, na moja karte). reszta aplikacji jest bez dzwieku.

czy ktos umialby mi pomoc? za wszelkie sugestie z gory dziekuje.

ms