ntfs 3.0/3.1 Partition Magic

Autor: artiun <artiun_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Jul 2005 - 23:03:52 MET DST

Pytanie do grupowiczów.
Czy jakoś mozna połaczyć partycje (niekoniecznie) z pomocą Partition Magic.
Z tego co jest w helpie "o ile nie chcesz upgradować na XP to nie mozna
połączyć NTFS (3.0 - w2k) z partycją NTFS (3.1 - wxp).
Jak to wygląda. Na jednym dysku na kilku partycjach rozrzucone: w2k, w2k,
dos, linux. Chcę zrezygnować z linux'a na tym dysku, mam dla niego drugi.
A dziury: swap, usr, root linux'a dołączyć do partycji w2k (NTFS 3.0). Tu
Partition Magic formatuje mi na NTFS (ale 3.1). I nie ma jw. możiwości
połączenia.

Cos mi przyszło do głowy. Ale chyba nie przejdzie :-)
Z w2k convert.exe na ntfs po podpięciu jako kolejnych partycji.

Ma ktoś jakis pomysł bez wywalania wszystkiego i instalowania na nowo?

--
Artur