Re: winxp brak neta i przez dial-up i przez LAN

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 22:56:01 MET DST

RadekM log:
> helo
Hi!
> mam xpka bez service packow i nagle net przestal dzialac
[...]
SRY, ale nie jestem tym specjalnie zadziwiony. W takim przypadku jak Twój to
tylko kwestia czasu...kiedy XP i/lub INet przestanie działać:-)
Zatem usilnie zalecam WU --> (XP) SP2 + fixy, po zrobieniu "porządków" albo
niestety, nową instalację. Z mojego doświadczenia wynika, że nowy instal
jest jednak skuteczniejszy!
Dial-up w danym profilu (LAN) można zneutralizować przez
Zatrzymana/Wyłączona Telefonia (Usługa).
BTW przydałby się też Microsoft AntiSpyware + np. Webroot Spy Sweeper
(trial).

--
Kto mi skasował int...?!