Re: Padająca partycja

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 20:31:31 MET DST

Użytkownik "Qazik" <dym4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:42E7A19A.7090707@poczta.onet.pl...

> Stery do chipa zainstalowałem, płyta nowa asus P5P800 zasilacz też
> nowy, pamięci również no ale przy pracy 24/24 h coś może nie
> wytrzymywać ciągłej pracy - zastanawia mnie jeszcze jednarzecz,
> czy procesory 2.8 Ghz LGA na FSB 800 tak mocno się grzeją - u
> mnie temp. sięga 62 stopni, moim zdaniem to baaardzo dużo, ale
> morze te LGA tak mają ? choć wątpię, nie mam innych tego typu
> procków by to sprawdzić. pzd.

Ponownie sugeruję dogłębne testy sprzętu proponowanymi wcześniej
programami.

P.S. Jakaś dziwna moda nastała na grupach. Któryś już raz z rzędu na
sugestię testu RAM-u widzę tu odpowiedź typu "ale ja mam nowy sprzęt,
więc się odfajkuj" ;-). Zaiste, wielką musisz mieć wiarę w marketing i
reklamy...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/