Re: Jak usunąć SP2 z XP?

Autor: Piotr Kuliński <piotr_kulinski_at_wpw.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 11:08:37 MET DST

Roku Pańskiego: Wed, 27 Jul 2005 19:53:55 +0200,
na grupę: pl.comp.os.ms-windows.winnt,
ktoś taki jak "Grzegorz Niemirowski" napisal(a):

> Kiedy zachowuje? Podczas instalacji SP2? Przecież nie było instalacji SP2 bo
> to był XP ze zintegrowanym SP2. Czytaj ze zrozumieniem.
Sam czytaj ze zrozumieniem: co napisałem "Jeśli chodzi o doinstalacje to
pewnie się da" - TERAZ WIDAĆ !

> LOL. Tak się jakoś składa, że w większości przypadków nie ma z nim
> problemów. Temat był już wałkowany wielokrotnie.
W większości przypadków, ha dobre sobie. Mi wysypał Płatnika co dziwne, ale
zostało potwierdzone, oraz program dostepowy do banku. Dwa systemy które
USZĄ pracować. Jeśli coś się sypie to przy konsultacji telefonicznej
pierwsze o co pytają czy jest SP2 lub był dosinstalowany, a jeśli tak to
odpowiedź... TTTM

--
Pozdrawiam
Piotr